Engelli ve Hasta Çalışanları Destekleme İlkeleri Nelerdir?

 

  1. Genel Bakış
  2. Destekleyici ve kolaylaştırıcı bir iş gelişme yeri
  3. İşyeri sağlığına kapsayıcı bir yaklaşım benimseyin
  4. İşçilerin gidecekleri iş engellerini anlayın
  5. Uygun ayarları veya değişiklikleri yapın
  6. Etkili ve erişilebilir iletişim kullanın
  7. Hastalık nedeniyle devamlılığın ve iş yükünün artmasının

 

1. Genel Bakış

İşletmenizin kalıcı yardımcı olması için kolaylık sağlamak için kişileri işe almak her zaman kolay değildir. Bu nedenle işletmenizde yeteneğinizi korumak ve geliştirmek önemlidir. Engelli Çalışanlar.

SEÇ, engelli çalışanların ve uzun süreli dayanıklılık sağlık sorunları olan çalışanların işe girmeleri ve işte kalmaları konusunda desteklenmenize yardımcı olacak ilkeler geliştirmiştir. Bu rehberde onun ikisinden de ‘işçiler’ olarak bahsedeceğiz.

İlkeler en iyi uygulamaların temsilidir ve yayının dağılımının kapsamı geçer. Bunları takip etmek, genişletmek ve kolaylaştırıcı bir iş kültürünü geliştirmenize yardımcı olacaktır.

 

Koşullara İlişkin Tavsiyeler

  • Devamsızlıkların sürdürülmesi ve iletişimde kalmak
  • Çalışanınızla iş içinde ve dışında sohbet etmek
  • İşletmenizi ve çalışanlarınızı politika ve prosedürlerle korumak
  • Karmaşık oluşumlar

 

Destekleyici ve Kapsayıcı Bir İş Yeri Oluşturmanıza Yardımcı Olacak İlkeler

 

Yeteneği Elinizde Tutun

İşçinin sağlığına ve refahına yatırım yapmak daha mutlu, daha üretken bir iş gücü sağlar. Bu, yeteneğinizi korumanıza yardımcı olabilir.

İş yerinizin tüm çalışanların istihdamı boyunca nasıl desteklenebileceğini düşünün. Çalışanların yerine getirmesini engellemelerin engellenmesi, insanların rollerinde kalmalarına ve gelişmelerine yardımcı olabilir. Bunun insanın ve işletmenin üzerinde önemli ve olumlu etkileri olabilir. Engelli Çalışanlar.

 

İşçilerle Görüşmeler

İşçilerle pratik görüşmeleri yürütmek için kullanabileceğiniz programlar geliştirildi. Görüşmelerin kesin bir formatı yoktur ve mevcut bire bir toplantıya veya yeni bir toplantıya sığabilirler.

Çalışanınızla yaptığınız tartışmada onun prensi olmak zorunda değilsiniz.

Çalışanlarınızla daha geniş konuşmalar yapmak için farklı prensiplere ait detayları kullanabilirsiniz.

İyi bir sohbetin hem karşılığının hem de çalışanların açık ve dürüst olmasına bağlıdır. Yöneticilerin söylediklerini dinlemeli ve çalışanla eylem noktaları üzerinde anlaşmaya varılmalıdır. Engelli Çalışanlar.

Çalışanları desteklemek için kurallardan şu ilkelerden bazılarına odaklanıyor:

  • Destekleyici ve kolaylaştırıcı bir iş kültürü yaratma
  • İşyeri sağlığına kapsayıcı bir yaklaşımı benimsemek
  • Engelli bireylerin ve sağlık sorunları olanların ihtiyaçlarını karşılamak
  • Uygun ayarları veya değişiklikleri yapın
  • Hastalık İzni ve işe dönmeyi desteklemek

Diğer iki ilkeye ilişkin de ulaşım bulunmaktadır:

  • Beceri, bilgi ve anlayışların yaygınlaşması
  • Etkili ve erişilebilir iletişim kullanın

Sağlık ve güvenlik kanunu kapsamında da donatılmışz var; Örneklerin sağlık ve korunmasını sağlar. Eşitlik düzeninin olmadığı yerlerde uygun ayarlamaları yapılabilir.

 

2. Destekleyici ve Kolaylaştırıcı bir İş Yeri Yaratın

İşyerinizde doğru kültüre sahip olmak, engelli çalışanlar ve uzun vadeli sağlık sorunları olan çalışanlar destekleyebilir ve mümkün kılınabilir. Bu rehberde onun ikisinden de ‘işçiler’ olarak bahsedeceğiz. İş yerinde karşılaşabilecekleri engellemeler hakkında kısaca konuşmak, aralarındaki ilişkilerden emin olmanıza yardımcı olabilir.

 

Engelli Çalışanlar İçin Destekleyici Bir İşveren Olun

İşyerinizde iletişimi ve kolaylaştırıcı bir kültür oluşturmak için çalışanların sağlığını, güvenliğini ve sunumunun temel yönetim önceliğinden emin olun. Bunu çalıştıkları süre boyunca yaptıklarınızdan emin olun. Destekleyici bir iş kültürünün tüm sistemin faydasını sağlar. Tüm insanların sağlık ve refahına yönelik ürünler ve proaktif bir yaklaşıma sahip olun. İşçilerle veya personel engellilik ağlarıyla çoğalır ve radyasyona maruz kalır.

Yöneticiler doğru davranış ve eylemler göstermelidir. Tutarlı ve adil davranılmalıdır. Yöneticiler, yöneticiler ve sahiplerin erişimine açık olmalıdır. Yöneticilerin dinleme ve empati kurma becerisine ihtiyacı vardır. Hem iş içinde hem de iş dışında yaşadıklarının anlaşılması gerekir. Kuruluşunuzun iyi insan yönetimi uygulamalarından ve mümkün kılındığından emin olun.

Kötü davranışlara karşı mücadelede hem tazminatı hem de çalışanları destekleyin. Buna çeşitlilik ve ayrımcı uygulamalar da dahildir. Desteklenen bağlantıların ve çalışanların, işyerlerindeki rollerinin yerine sağlamalarını engelleme engellemeleri ve engellemeler hakkında konuşmaların kesilmesi, rahat ve kendinden emin hissetme olasılıkları daha yüksektir.

Ayrıca işlerin ve işyerlerinin tasarımındaki potansiyel engelleri ve engelleri de göz önünde bulundurun.

 

Uygulamalarınızın Destekleyici ve Kolaylaştırıcısı O parlaklığın Emin Olun

Tüm iş düzenlemelerinde ve uygulamalarında çalışanların mahremiyetine, kişisel haklarına ve onuruna saygı devam eder.

Kuruluşunuzdaki tüm ayarlar:

  • Açık ve erişilebilir
  • Tutarlı bir şekilde uygulanabilir
  • Yeni anlatılana anlatıldı
  • Mevcut işçilerle yenilenen

Olmasına özen göstermez.

Çalışanları zayıf durumda olan engelleri anlamak, boşaltmak veya azaltmak için harekete geçirmek gerekir. Doğru iş uygulamaları ve kültürü, çalışanların rollerinde başarılı olmalarını sağlayacak.

 

3. İşyeri Sağlığına Kapsayıcı Bir Yaklaşım Benimseyin

Kapsayıcı iş uygulamaları, engelli çalışanlar ve uzun süreli sağlık sorunları olan kişilerin sayılarına, elinizde tutmanıza ve yeteneğinden en iyi şekilde faydalanmanıza yardımcı olacaktır. Bu rehberde onun ikisinden de ‘işçiler’ olarak bahsedeceğiz.

İşletmenizdeki işlerin programlarının özellikleri şunlardır:

  • Politikalar
  • konular
  • Düzenlemeler
  • Tüzük

Kapsayıcı iş uygulamaları iş açısından faydalar sağlayabilir. Bunlar arasında artan üretkenlik, daha büyük bir yetenek havuzu, daha fazla yenilik ve yenilik yer alıyor.

 

Engelli Çalışanlar İçin Kapsayıcı Bir İşyeri Tasarlayın

İşyerinizi, kullanıcıları ve taşeronlar gibi, ona erişen herkesi otomatik olarak tasarlayın. Kimsenin dezavantajlarının mevcut durumda olduğundan emin olun. Herkesin arızaları etkili, güvenli ve verimli bir şekilde teslim edilebilir olmalıdır. Değişikliklerinizin işletme büyüklüğüne uygun olabilir.

 

Erişilebilir İşyeri Uygulamaları Sağlayın

İşyeri uygulamalarınızın şöyle olması gerekir:

  • Erişilebilir
  • Temizlemek
  • Özlü
  • Tüm çalışanlarınızın anlaması kolay

İş yerinizdeki engelleri tanımlamanıza, anlamanıza ve elektriğin eksiklerine yardımcı olmalıdırlar.

Uygulama süreçleri ve adil bir şekilde uygulanır. değişiklikler yapılabilir. Uygun bir şekilde örnek olarak engellilik izni veya esnek çalışma yapılabilir. İşyeri düzenleme taleplerine zamanında yanıt verin. Örneğin bunları iki hafta içinde onaylayın.

İşyeri izleyin ve gözden geçirin. Bu, bunlara uygun ve yaygın olarak bir şekilde uygulamalarınıza ve amaca uygun kalmalarına yardımcı olabilir.Engelli Çalışanlar.

 

Örnek

Bir yöneticinin fiziksel erişimi ve satın alımının nasıl odaklandığı

Farkındalığını artırın ve kapsayıcı uygulamalar teşvik edin

Rol Modülü ve engellilik savunucuları kapsayıcı uygulamalar desteklenebilir.

Sağlık iyileştirme faaliyetleri aracılığıyla mevcut iç ve dış destek konusunda bilgilendirme artırın. Bu dosyaların saklanması:

  • Stres yönetimi eğitimi
  • Akran ağlarınızın destekleri görünüyor

 

Ek tavsiye sağlayın

Karmaşık bir durumda çözüm için yardıma ihtiyacınız varsa yetkin tavsiyelere ulaşabilirsiniz.

Bu olabileceğinden:

  • İşe Erişim planı
  • Çalışan tavsiye programları
  • İK
  • iş sağlığı uzmanı

 

İşe Erişim

İşe Erişim, bir çalışanın fiziksel veya zihinsel sağlık sorunları ya da engelleri varsa işe başlamasına veya işte tutulmasına yardımcı olabilir.

Alacakları destekleri onlara bağlı olacaktır. İşe Erişim’e aşağıdakilere başvurabilirler:

  • İşle ilgili desteğin pratik seçeneklerine yardımcı olacak bir hibe
  • İşyerinde ruh sağlığının sürdürülmesine destek
  • İşlerinde görüşme iletişim desteği için ödenecek para

 

4. İşçileri Etkileyen İş Engellerini Anlamaya Çalışın

Bir işveren olarak engelli çalışanların ve uzun süreli sağlık sorunlarının süresi uzayacak çalışma engellerini sürdürebilmeleri önemlidir. Bu rehberde onun ikisinden de ‘işçiler’ olarak bahsedeceğiz.

Çalışanlarınızla engeller ve engeller hakkında konuşarak, bunların tüm ayrıntılarını nasıl saklayacağınız konusunda boyut konusunda ortak bir anlayış sağlayabilir. Bu etki işe alım, işe alım, işe başlama ve kişinin çalışma hayatı boyunca olabilir.

Çalışanların rollerini yerine getirmesini nelerin engelleyemeyeceği veya engellerin ortaya çıkmasını sağlayabilir:

  • İnsanlarının işe yaramasına ve elinizde tutmanıza yardımcı olun
  • Çalışanların işte başarılı olmalarını sağlamak
  • Mevcut kişilerin kuruluşuna olan güvenini artırmanın
  • Yapamayacakları özellikleri vurgulamak yerine çalışanların fazlasını yapma konusunda desteklendiklerini hissetmelerini daha fazla sağlayın
  • İşletmenizi nasıl yönetebileceğinize dair bilginizi ve anlayışınızı geliştirin ve boyuta farklı bakış açıları kazandırın

 

Çalışmanın Önündeki Engelleri Belirleyin

Çalışanların ve yalıtımın engellenmesi hakkında konuşmasını sağlayın, böylece anlaşılabilirler. Bunlar şunlar olabilir:

  • Bir binanın içine ve çevresine erişim gibi fiziksel, altyazısız video konferansı, metin depolamayı destekleyen BT
  • Katı hastalık süreklilik politikalarına veya performansa sahip olmak gibi organizasyon durumları
  • Varsayımlar ve önyargıya dayalı faaliyetten dışlama gibi tutumsal davranışlar
  • Sosyal, insanların diğer insanların önyargıları nedeniyle bir faaliyetten dışlandığı yerler

 

Örnek

Bir yönetici ve işçinin konuşmaları işçinin daha fazlasını yapmasına nasıl yardımcı oldu?

Çalışmanın başlangıçtaki engelleri kaldıracak çözümler bulun

Çalışanları aşağıdakileri sağlayan çözümlerin çözümü ve tanımlama konusunda güçlendirilmesi:

  • bölgelerine uygun
  • Genel kabul gören çözümler sağlamak zorunda kalmak yerine, kendi özel çalışma koşullarına göre uyarlanmıştır.

 

5. Uygun İşyeri Ayarlamalarını veya değişikliklerini Yapın

Bir işveren olarak, engelli çalışanlar ve uzun süreli sağlık sorunları olanlar da dahil olmak üzere, sizin için çalışan herkesin aynı fırsatlarını sunmalısınız. Bu rehberde onun ikisinden de ‘işçiler’ olarak bahsedeceğiz.

Fırsatlar işe alım, çalışma koşulları, işte kalma ve gelişime erişimin bütünleştirilmesi.

Çalışanlarınızın işlerindeki değişiklikler veya ayarlamalar (makul ayarlamalar dahil) hakkında konuşma. Ancak, aşağıdaki engellerin ortadan kalkması ve iyi performans göstermelerine olanak tanınabilir:

  • Geleneksel
  • Organizasyonel
  • Tutumsal
  • sosyal

Hizmetlerin herkes için olduğu kadar engelli kişiler için de erişilebilir olmasını sağlamak amacıyla makul ayarlamalar yapma hizmeti vardır. Bunu yapmazsanız, bir işçinin İş Mahkemesinde hak talebinde bulunabilir.

Düzenlemeler hakkında işçilerle konuşulan

İş yerindeki ayarlamalar veya değişiklikler, iş yerinin bir çalışan için güvenli ve konforlu olmasına yardımcı olabilir. Bunlar aynı zamanda çalışanların en iyi performans göstermelerini engellemelerini engelleyerek ortadan ölümlere de yardımcı olabilirler.

Çalışanınızla konuşun ve hangi düzenlemelerin veya bilgisayarda başarılı olmalarına yardımcı olacağı konusunda anlaşın. Düzenlemelerin etkili ve sürdürülebilir olduğundan emin olun. Ancak benzer engelli kişiler için farklı iş düzenlemeleri gerekebilir.

 

Doğru Ayarlamaları Seçme

İşyeri düzenleme taleplerine zamanında yanıt verin. Örneğin bunları iki hafta içinde onaylayın.

Çoğu zaman işlerde düzenlemeleri uygulamaya koyar, yeni bir kişisel üyeyi işe almak ve eğitmekten daha az yenilemedir. Yaygın olayların çoğu pahalı değildir. Örneğin, benimseyebilirsiniz:

  • Alternatif çalışma modelleri
  • Yardımcı yazılım
  • İşe giriş dönüş
  • İletişim formatları

 

Geçici Düzenlemeler

Bir değişikliğin ne kadar sürebileceğine bağlı olarak geçici düzenlemeleri değerlendirin. Örneğin engellilik iznini veya geçici olarak farklı bir göreve atanmayı düşünün.

 

Örnek

Bir CEO, bir çalışandan en iyi verimi almak için basit ayarlamaları nasıl finanse etti?

 

Ek Tavsiye Sağlayın

Bireysel parçalara karmaşık olan kişilere uygun tavsiyelere erişim oranlarınızdan emin olun. Örneğin İşe Erişim planını ve mesleki sağlık hizmetlerini kullanabilirsiniz.

 

Makul Ayarlama Pasaportları

Üzerinde mutabık kalınan işlerin başlatılması veya ayarlanmasını bir ‘pasaport’a kaydetme. Bu, çalışanların işlerini değiştirmesi veya bölüm yöneticilerini değiştirmesi durumunda yardımcı olabilir. Pasaportlar işi tekrarlamanızı önleyebilir ve ayarlamaların sürdürülmesini sağlayabilir.

 

Diğer İşçilerle Konuşun

Birinin işlerinde yaptığı değişiklikler veya ayarlamaları onun rızasıyla açıklayabilirsiniz. Bu, diğer elemanların ayarlanmasının nedenlerini anlamalarına yardımcı olabilir. Bu, uygun olduğunda meslektaşlarını destekleyebilecekleri anlamına gelecektir.

 

İşyeri düzenlemelerini Gözden Geçirin

İş faaliyeti veya işlerdeki değişikliklerde, işlerdeki ayrıntıları gözden geçirin. Bir işçi büyüklüğü koşullarının düzenlenmesi mümkündür. Eğer bulunursa, mevcut amaca uygun olduklarından emin olmak için ayrıntıları gözden geçirin.

 

6. Becerileri, Bilgileri ve Anlayışı Geliştirme

Bir işveren olarak parayı alan, engelli çalışanlar ve uzun süreli sağlık sorunları olan kişilerin uygun şekilde desteklemek için doğru beceriye, bilgi ve davranışlara sahip olduğundan emin olun. Bu rehberde onun ikisinden de ‘işçiler’ olarak bahsedeceğiz.

Yöneticiler şunları içerir:

  • Denetçiler
  • Çizgi düzeni
  • İş sahipleri
  • Fonksiyonların bağlıdır
  • Sekreterler

Yöneticiler ve çalışanlar arasında güvene dayalı bir ilişki aşağıdakiler bakımından önemlidir:

  • Çalışanların potansiyellerine erişmelerine yardımcı olun
  • Çalışanlarınızı işletmenizde tutun
  • Hastalık izninden sonra işe dönmeyi desteklemek

Yöneticilerin genellikle davranışları veya performanslarındaki değişiklikler farklılık gösterebilir. Bu durum, çalışanın performansının performansının göstergesidir. Bazı koşullar karmaşık ve kişiye özel olabilir. Yöneticiler, çalışanların çalışma uygulamalarına ilişkin bilgiyi yönlendirecek etkilere sahip olmalıdır.

 

Eğitim ve Geliştirme

Yöneticilerin her zaman resmi eğitim planlarına erişebildiğinden emin olun. Bu onların istihdamları boyunca bilgi ve yeteneklerini geliştirmelerine yardımcı olacaktır.

Yöneticilere yönelik talimatlarınız, takipleriniz ve eğitiminiz içermelidir:

  • İK politikaları/prosedürleri
  • Sağlık ve güvenlik politikaları/prosedürleri
  • Engellilik bilgisi
  • Genel yönetim
  • Ruh sağlığı bilgisi
  • İletişim yeteneği

Yöneticilerinizi sürekli gelişimlerini teşvik edin. Bu onların yeteneklerini korumalarına ve yeni öğrenmelerine yardımcı olacaktır.

 

Örnek

Eğitim ruhunu nasıl geliştirdi ve bir çalışanın işe dönüşümüne nasıl yardımcı oldu?

İyi yönetim ücretleri teşvik edin

Yöneticileri aşağıdaki gibi iyi yönetim uygulamalarını teşvik etmek:

  • Açık, adil ve fiyatları olmak
  • Çatışmaları ve sorunların oluşumu
  • Bilgi, düzenli ve kararlılık sağlamak
  • Ilişkiler süresi ve sürdürülmesi
  • Gelişimi desteklemek
  • Akranların veya çalışanların kötü büyümesine meydan okumak ve bunları ele almak

Çalışanlarınızla düzenli olarak konuşun. Ancak, yerinde herhangi bir şeyi uygulamanız gerekip gerekmediğini anlamanıza yardımcı olacaktır.

 

Yöneticilere Destek Sağlayın

Yöneticilerin uygun zamanda sahip olduklarından emin olmanız gerekir. Yöneticilerin ihtiyaç duymaları halinde ek eğitime veya tavsiyeye nasıl erişebileceklerini düşünün. Bunu dahili veya harici olarak sağlayabilir veya çevrimiçi ücretsiz kaynaklara yönlendirebilirsiniz.

 

6. Etkili ve Erişilebilir İletişim Kullanımı

Bir işveren olarak, engelli çalışanlar ve uzun süreli sağlık sorunları olanlar dahil, sizin için çalışan herkesle etkili ve erişilebilir bir şekilde iletişim kurduğunuzdan emin olmanız gerekir. Bu rehberde onun ikisinden de ‘işçiler’ olarak bahsedeceğiz.

Bu dosyaların saklanması:

  • Bilgilerin erişilebilir bir formatta olduğundan emin olmak
  • İşçilerin hakları ve sorumluluklarını anlamaları için zamanında iletişimin sağlanması
  • Bilgilerin güncel ve pratik olduğundan emin olmak

Etkili ve erişilebilir bir şekilde iletişimin sağlanmasını sağlar:

  • Çalışanların desteklediklerini, değerli bilgilerini ve kendilerine daha fazla güvendiklerini hissetmelerini sağlayın
  • İletişim halindeyken, hastalık izni sırasında bir işçinin işe dönüşünü desteklemek

 

Erişilebilir İletişim Sağlayın

İşyeri uygulamalarına ilişkin iletişiminizin şu şekilde olması gerekir:

  • Erişilebilir
  • Temizlemek
  • Özlü
  • Açıklama kolay

Herhangi bir iletişimin biçimini, ortamını ve varlığını göz önünde bulundurun. Tüm çalışanlarınızın kapsayıcı olduğundan emin olun. Örneğin, bunları düşünmemeyi düşünün:

  • İngiliz İşaret Dili
  • Kolay Okuma
  • Sesten metne dönüştürme
  • Arka plan ve metin arasında yeterli kontrast seviyeleri
  • Ekran okuyucular/seslendirmeler ve diğer yardımcı teknolojiler tarafından erişilebilen formatlar

Kuruluşunuzdaki sendika temsilcilerine ve engellilerin sınıflandırılasına göre belirlenir.

 

Örnek

Uzaktan çalıştırma geçişinin ardından kişisel iletişim özellikleri nasıl geliştirildi?

İyi iletişim teşvik edin

Rutin çalışma uygulamalarının bir parçası olarak yöneticiler ve işçiler arasında açık diyaloğu teşvik edin.

Yöneticiler her zaman duyarlı olmalı ve işçilerle yapılan görüşmelerde gizli tutulmalıdır.

Yöneticilerin yalnızca şu miktardaki bilgi paylaştığından emin olun:

  • anında kararlaştırılır
  • veri korumasına uygundur

Yöneticilere destek sağlayın

Yöneticilerin uygun zamanda sahip olduklarından emin olmanız gerekir. Yöneticilerin ihtiyaç duymaları halinde ek eğitime veya tavsiyeye nasıl erişebileceklerini düşünün. Bunu dahili veya harici olarak sağlayabilir veya çevrimiçi ücretsiz kaynaklara yönlendirebilirsiniz.

 

7. Hastalığın Nedeniyle Devamsızlığın ve İşe Dönüşün Desteklenmesi

Bir işveren olarak engelli çalışanlar ve uzun süreli sağlık sorunları olan kişilerin hastalıklarına izinleri ve işe dönüşleri sırasında desteklemeniz gerekir. Bu rehberde onun ikisinden de ‘işçiler’ olarak bahsedeceğiz.

Erken müdahale, birisinin sonunda tamamen bırakma riskini azaltır. Bu risk, çalışanın sağlık izni süresi uzadıkça artar ve siz de yasal olarak fazla ücret ödemek zorunda kalabilirsiniz. Yasalara nasıl uyulması gerektiği konusunda bilgiler var.

İşe dönüş, çalışanın uyumluluğunun ve uzun vadeli sağlığın bir parçası olabilir. Özel destek, bir çalışanın işe geri dönmemesi ve işte kalma oranını artırabilir.

 

Hastalık İzniniz Sırasında İletişim Kurun

Bir işçinin hastalık iznindeyken, sağlık durumunu kontrol etmek için uygun bir kişinin onunla ilgilenmesini sağlayın. İletişim, çalışanın değerli hissetmesine ve uzaktayken olabilir ve bitenlerle iletişim halinde olmasına yardımcı olur.

Bir çalışanla ilk kez temasta bulunduğunuzda kişisel görünür göz önünde bulundurun. Ayrı ayrı ayrılmalarının da düşünün. Uygun zamanı düşünün; bir hastanenin tedavisini veya randevularını değerlendirin. İşten çıktıkları ilk dört hafta içinde doğrudan iletişime geçmelisiniz.

İşçinin yokluğunda hiç kimse erkenden iletişim geçmemişse, uygun bir kişinin iletişiminde kalmanın en iyi yolunu belirlemek için işçiye ulaşmalıdır.

Bu, çalışanın güvendiği ve olumlu bir ilişki içinde olduğu biri olmalıdır. Temas, empatik olmalı ve çalışanın refahına odaklanmalıdır.

Esnek olun ve ne sıklıkta iletişim kuracağınıza karar verin. Bu, aramalar, mesajlar, ev ziyaretleri veya iş ziyaretleri yoluyla olabilir.

Bir işçi bölünmesinin çok sık veya müdahaleci olduğunu düşünüyorsa, ancak, hastalık nedeniyle devamsızlığa verilen cezai bir tepki gibi duruyor.

 

İş Sağlığı Desteği Sağlayın

Yapabiliyorsanız, ihtiyaç duyulduğunda iş sağlığı hizmetlerine erişim sağlayın. İş sağlığı hizmetlerini gerçekleştirebilir:

  • İşyeri değerlendirmeleri ve ayarlamaları konusunda yardım
  • Rehabilitasyon ve destek hizmetlerine yönlendirme konusunda tavsiyelerde bulunmak
  • İşe dönme konusunda tavsiyelerde bulunmak
  • Sağlığın sağlıklıne yardımcı olun

İş sağlığı hizmetlerine erişiminiz yoksa başka seçenekler de vardır. Çalışanları aile hekimleriyle veya diğer sağlık hizmeti sağlayıcılarıyla irtibata geçerek teşvik edin. Çalışan destekleri hizmetlerine yönlendirebilirler. Sağlık beklentileri aynı zamanda Fit Notes’un bilgisinden de sorumludur.

 

İşe Dönüş Planı Üzerinde Anlaşın

Çalışanınızla uygun bir işe dönüş planı üzerinde anlaşın. Bunu, işe dönmeden önce, onların katkılarıyla ve mutabakatlarıyla hazırlamalısınız. Sağlık hizmeti sağlayıcılarından ve iş sağlığı hizmetlerinden gelen ilgili tavsiyeleri dahil edin.

Düzenlemeler yapmaya devam ederek geri dönüşümün sürdürülebilir olduğundan emin olun, örneğin:

  • Değişken koşullar için
  • İhtiyaç değişiminde hastalık devamsızlığı tetik noktalarını uyarlamak
  • Engelli iznini kullanma

Aşamalı geri dönüşler, çalışanın işleyişi olarak işleyişi bir şekilde işe geri dönüşe yardımcı olabilir. Çalışanların işe geri dönmek için normal aktivite seviyelerine dönmeleri gerekmeyebilir. Desteklenen bir getirisinin iyileşmesine yardımcı olabilir.

Devamsızlıklarının işletmeyle ilgili yaralanma veya sağlık kayıplarından kaynaklanması durumunda, işçilere yönelik risk değerlendirmelerini gözden geçirin. Ek parçaların ayarlarına ihtiyacınız olabilir.

 

 

Kaynak www.hse.gov.uk

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir